کد خبر: ۸۶۴۵۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

فیلم| از خروج احمدی‌نژاد جلوگیری شد

: سفر احمدی‌نژاد به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک مقام رسمی سیاسی به گواتمالا لغو شده و به ایشان نیز توصیه شده با توجه به تحریم‌های بین‌المللی و احتمال بازداشت، این سفر را انجام ندهند.
فیلم| از خروج احمدی‌نژاد جلوگیری شد
آفتاب‌‌نیوز :

سایت دولت بهار، رسانه نزدیک به جریان محمود احمدی‌نژاد نوشت: «عوامل اطلاعات سپاه پاسداران با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) ضمن ضبط گذرنامه احمدی نژاد و ادعای ممنوع الخروج بودن او، از انجام سفرش به گواتمالا ممانعت به عمل آورده اند.»

همچنین این کانال خبری توضیح داد: «احمدی نژاد امروز در پاسخ به دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا، عازم این کشور بود تا در یک سمپوزیوم علمی و پژوهشی پیرامون مدیریت جامع منابع آب در جهان شرکت کند، اما با اقدام غیرمعمول عوامل اطلاعات سپاه، این سفر تا لحظه مخابره خبر، به تعویق افتاده است. احمدی نژاد همچنان در فرودگاه حضور دارد تا مقامات مسئول در کشور، اقدام مقتضی را در جهت باز گرداندن گذرنامه و انجام سفرش به گواتمالا، به عمل آورند.»

صابرین نیوز، نزدیک به نهادهای امنیتی نیز نوشت: بر اساس اخبار واصله از یک منبع آگاه، با توجه به وضعیت شکننده سیاسی در گواتمالا و همچنین وجود گزارش‌هایی مبنی بر احتمال وقوع شرایط امنیتی در این کشور، سفر آقای محمود احمدی نژاد به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک مقام رسمی سیاسی به گواتمالا لغو شده و به ایشان نیز توصیه شده با توجه به تحریم‌های بین المللی و احتمال بازداشت، این سفر را انجام ندهند. شایان ذکر است این کشور در همسایگی مکزیک و یکی از فقیرترین کشور‌های حوزه آمریکای مرکزی است و بر اساس آمار، میزان جرم و جنایت بسیار بالایی دارد. همچنین جمهوری اسلامی ایران در گواتمالا سفارتخانه نداشته و گزارش‌هایی نیز مبنی بر نفوذ بالای رژیم صهیونیستی در این کشور منتشر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
4
10
بگیرند وببرند احمدنژاد را
اون دیگه عددی نیست..
م . ت
|
Turkey
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
13
6
درود بر دکتر احمدی نژاد ، ننگ بادبر...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
7
20
بگذارید برود. چند تا طرح بدهد، آنجا را ببرد به 1000 سال قبل،...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین